Handelsbetingelser
Handelsbetingelser for Naillak.dk
Detaljer om virksomheden:
Naillak.dk er ejet af:
Brand Partners A/S
Vallensbækvej 63
2625 Vallensbæk
CVR: 41846879
Betaling:
Naillak.dk modtager online betalinger med:
- Visa
- Visa Electron
- Mastercard
- Maestro
- ApplePay
- MobilePay
Vi tager ikke gebyr ved betaling og beløbet hæves først, når varerne sendes fra vores lager. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.
Alle beløb på hjemmesiden er inklusive moms.
Naillak.dk bruger følgende valuta til prissætning: Kroner (DKK)
Naillak.dk benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL-protokol, hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Naillak.dk egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL-protokol.
Levering i Danmark:
Vi gør vores bedste for at sikre, at alle ordrer, som bliver modtaget og bekræftet inden klokken 12:00 (lokal tid København), på almindelige arbejdsdage bliver afsendt samme dag. Ordre som bestilles efter kl. 12, kan ikke med garanti forventes, at nå samme dags afhentning, men vil i værste fald blive sendt næste hverdag. Ordrer, som bliver modtaget og bekræftet i weekender (lørdag og søndag samt helligdage), bliver i stedet afsendt den efterfølgende mandag (eller første hverdag efter en helligdag).
Leveringstiden i Danmark er typisk 1-2 hverdage fra det øjeblik produkterne afsendes.
Vi tager naturligvis forbehold for uforudsete forsinkelser hos fragtselskabet og på mærkedage som Black Friday, udsalgsstart og fødselsdag kan der forekomme 1-2 dages ekstra leveringstid.
Vi tilbyder FRI LEVERING i Danmark på alle ordrer over 299 kr. (gælder kun leveringer til pakkeshops og erhvervsadresser).
Der er følgende muligheder for levering i Danmark:
Ordre under 299 kr. |
Ordre over 299 kr. |
|
GLS - Pakkeshop |
19 |
0 |
GLS - Leveret til erhvervsadresse |
19 |
0 |
GLS - Leveret til privatadresse |
29 |
19
|
Pakkeshop:
Får du ikke hentet din pakke i pakkeshoppen inden den bliver sendt retur til os (typisk 10 dage), skal du selv betale for at få gensendt pakken fra vores lager.
Erhvervslevering:
Her kan du vælge en virksomheds adresse (din arbejdsplads), men sørg for, der er nogle, der kan tage imod pakken i virksomheden ellers bliver pakken afleveret i en tilfældig pakkeshop, valgt af GLS. BEMÆRK VENLIGST at du ikke må bestille til en erhvervsadresse hvis der ikke er registeret et selskab på adressen.
Privat levering:
Her er det vigtigt, at man er hjemme, når GLS kommer med pakken, eller at man har udfyldt en fuldmagt til GLS via dette link: https://gls-group.eu/DK/da/fuldmagt
Har man ikke gjort nogen af delene, og man ikke er hjemme, når GLS ankommer, vil pakken blive afleveret i en tilfældig pakkeshop, valgt af GLS.
Men stilles pakken efter kundens ønske i f.eks. garagen, ved døren eller lignende, gør vi opmærksom på, at det er på kundens eget ansvar!
På nuværende tidspunkt sender vi ikke til Grønland og Færøerne, men vi arbejder på at gøre dette til en af vores leveringsmuligheder.
Levering til Sverige:
Der er følgende muligheder for levering til Sverige:
(Priser er i DKK på Naillak.dk)
Ordre under 799 kr. |
Ordre over 799 kr. |
|
Postnord - Leverans till ombud |
39 DKK |
0 |
Fortrydelsesret:
Der gives 100 dages fuld fortrydelsesret på varer købt på hjemmesiden medmindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre. Alle varer som ønskes returneret skal sendes retur senest 100 dage efter modtagelsen.
Skulle de fremsendte varer ikke leve op til dine forventninger, kan du sende din ordre retur og få pengene tilbage. Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Varen skal returneres i original emballage. Manglende originalemballage medfører ofte en forringelse af varen. Returneres varen ikke i original emballage, vil denne blive om emballeret og der vil blive opkrævet et beløb svarende til udgifter til nødvendig og forsvarlig emballering.
Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail til info@naillak.dk hvortil standardfortrydelsesformularen bedes være udfyldt og sendt med (jf. formularen nederst i handelsbetingelserne).
Du skal betale porto og eventuelle andre udgifter forbundet med returnering. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen under transport, indtil varen er leveret. Du er ansvarlig for at pakken kommer frem til vores lager, og derfor anbefaler vi, at du anvender track and trace og gemmer din kvittering, så du kan følge pakken frem til vores lager. Af samme årsag anbefaler vi, for din egen skyld, at du ikke sender din pakke med DAO. Dette skyldes at da de leverer om natten og sommetider efterlader din pakke foran porten.
Husk at vedlægge en kopi af din faktura/ordrebekræftelse eller standardfortrydelsesformularen i kassen!
Fortrydelsesretten frafalder såfremt at forseglede produkter er blevet brudt efter levering og produkter af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret ved brudt forsegling.
Du skal inden 100 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives til følgende: info@naillak.dk
I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret (oplys venligst ordrenr.).
Vi gennemfører tilbagebetalinger på det samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.
Vi tilbageholde tilbagebetalingen indtil vi har modtaget varen retur.
Alle returvarer skal sendes til nedenstående adresse:
Brand Partners A/S
Valby Langgade 86A
2500 Valby
Mrk: Returnering
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt ufranko eller pr. efterkrav! - Vi modtager heller ikke pakker sendt til pakkeshop - Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Reklamationsret:
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængigt af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Dog gælder det at for varer med begrænset holdbarhed at din er klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, Naillak.dk har stillet dig i udsigt.
Har du en reklamation, så kontakt os på chat eller mail så vi sammen kan finde en løsning på problemet. Derved har vi også en bedre forudsætning for at vide, om det er nødvendigt at sende varen retur til os, eller om vi kan løse problemet på anden vis.
Inden du sender dine varer retur, bedes du have kontaktet vores kundeservice på vores chat eller info@naillak.dk hvorefter vi så vil sende en returlabel til dig.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt ufranko eller pr. efterkrav! - Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Alle returvarer skal sendes til nedenstående adresse:
Brand Partners A/S
Vallensbækvej 63
2625 Vallensbæk
Mrk: Reklamation
Prismatch:
Vi har en målsætning om markedets laveste priser. Vi indkøber til konkurrencedygtige priser. Vi opdaterer vores priser løbende og holder samtidig et vågent øje med vores konkurrenters priser.
PRISMATCH gælder kun varens pris, og gælder ikke på fri fragt eller på konkurrenternes fragtomkostning. Vi vil bede om dokumentation på prisen ved fremvisning af aktuel markedsføring (f.eks. tilbudsavis, annonce eller online markedsføring) eller henvisning til relevant hjemmeside.
Finder du varen billigere hos en af vores direkte konkurrenter inden for 7 dage efter dit køb af varen hos os, giver vi dig prisdifference tilbage. Vi vil bede om dokumentation i form af gyldig kvittering eller faktura.
For at PRISMATCH gælder, skal følgende forudsætninger være opfyldt:
1. Varen skal sælges fra en webshop eller butik i det respektive land, som kunden bestiller fra.
2. Prisen skal gælde på handelstidspunktet.
3. Varen skal være samme mærke/brand, model, farve, og størrelse.
4. Varen skal være på lager hos konkurrenten på tidspunktet for prismatchet.
5. Varen må ikke være et slag-, kø-, medlems- eller åbningstilbud, være i begrænset antal eller engrosvarer.
6. Varen må ikke være nedsat i pris pga. “kort udløbsdato”.
7. Ved køb på vores hjemmeside gælder prismatch kun på varer, som vi har på lager.
8. Kan ikke kombineres med andre rabatter.
Persondata og privatlivspolitik:
Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre - de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.
For at du kan indgå aftale med Naillak.dk (Brand Partners A/S) har vi brug for følgende oplysninger:
- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
- E-mailadresse
SMS Service:
Ved godkendelse af vores handelsbetingelser, giver du naillak.dk tilladelse til at påminde dig som kunde via SMS. Dette vil udelukkende blive brugt til at sikre vores kunder bliver gjort opmærksom på ikke gennemførte ordrer, vigtige leveringsinformationer vedrørende deres bestillinger og eventuelle tilbud, som vi finder relevante for vores kunden. Det er nemt og gebyrfrit at afmelde denne service.
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Naillak.dk (Brand Partners A/S) og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte for Naillak.dk (Brand Partners A/S) har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Som registreret hos Naillak.dk (Brand Partners A/S) har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til info@naillak.dk
Cookiepolitik:
Vores website bruger cookies for at kunne gøre vores hjemmeside relevant, interessant og brugervenlig for dig. Cookies er nogle små filer på din computer, smartphone eller noget andet enhed, og de bliver anvendt igennem din web browser.*
Vi bruger cookies for:
- at kunne huske dine login-detaljer
- din onlinekurv kan virke som den skal
- at bruge din browserhistorik for at kunne give dig relevante tilbud
- at forbedre vores hjemmeside ved at overvåge besøg, aktivitet og forskellige funktioner på webstedet
Nogle cookies indsamler oplysninger der derefter bruges af tredjeparter, og deres cookies hjælper vores markedsføringsaktiviteter. For eksempel må information om produkter, som er købte på vores hjemmeside, godt vises af et reklamebureau som en del af visningen og tilpasningen af webbannerannoncer på din valgte hjemmeside. Man kan dog ikke genkendes gennem dette data.
De forskellige to typer cookies vi bruger er: session cookies, som er slettet efter dit besøg på vores hjemmeside afslutter, og vedholdende cookies, som bliver på din computer i længere tid eller indtil du selv fjerner dem. Cookies kan også kategoriseres efter deres funktionalitet. Analytiske cookies hjælper os med at forbedre brugeroplevelsen på vores hjemmeside ved at kunne forstå hvordan folk bruger den. Sporingen samt konverteringen af cookies hjælper os med at analysere udførelsen af forskellige salgskanaler. Fornyet markedsføringscookies tillader os personalisere indholdet af vores reklamer og deres korrekte målretning og essentielle cookies, som er vigtige for hjemmesidens funktionalitet.
Alle de cookies denne server anvender er i overensstemmelse med gældende EU-cookie love.
Du kan også slette dine cookies når som helst, men ved at gøre det kan du gå glip at den info, der hjælper dig med at navigere rundt på hjemmesiden hurtigere og mere effektivt.
Vær sikker på at din internetbrowser er opdateret, og gør brug af hjælpen og instrukserne i din webbrowser, hvis du er ikke sikker på hvordan man ændrer sine private indstillinger.
Afvisning af cookies:
Anvendelsen af cookies er en del af din internetbrowser. De fleste browsere accepterer cookies automatisk. Du kan også afvise cookies ved brug af din browser.
Find mere info om browsere og hvordan man ændrer sine cookies indstillinger på de følgende sider:
- Chrome
- Firefox
- Android
Klagegang:
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kundeservice på vores chat eller info@naillak.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 08/04-2021
Standardfortrydelsesformular:
(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Brand Partners A/S
Vallensbækvej 63
2625 Vallensbæk
Mrk: Returnering
info@naillak.dk
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:
Ordre nummer:
Bestilt den:
Modtaget den:
Forbrugerens navn:
Forbrugerens adresse:
Dato: